poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Book Tour z "Głębią Challengera"

Z okazji 300 polubień mojego fp na Facebooku, w ramach podziękowań za to, że jesteście i ciągle Was przybywa, postanowiłam zorganizować Book Tour książki "Głębia Challengera" Neala Shustermana.



Zasady Book Tour:

1. Organizatorem zabawy jestem ja :)
Egzemplarz, który mam zamiar puścić w obieg, pochodzi z mojej biblioteczki.
2. Aby Book Tour się odbył, musi wziąć udział przynajmniej 5 uczestników.
3. Wysyłka książki odbywać się będzie tylko na terenie Polski.
4. Udział w zabawie może wziąć każdy, kto posiada jakieś miejsce w sieci, np. profil na Facebooku, Instagramie, własnego boga lub cokolwiek, gdzie mógłby umieścić poniższy bannerek wraz z linkiem:

                        http://cojaczytuje.blogspot.com/

5. Każdy chętny do zabawy, powinien zgłosić się w komentarzu pod postem NA BLOGU, oraz na e-mail: mika220@poczta.onet.pl przesłać swój adres korespondencyjny.
6. Zgłaszać się można od dzisiaj tj. 10.04.17 do 17.04.17
7. Książka będzie podróżowała wg kolejności zgłoszeń.
8. Uczestnik ma 2 tygodnie na przeczytanie.
9. Osoba, która otrzyma książkę, zobowiązana będzie bezzwłocznie poinformować mnie o tym mailowo. 
10. Po upływie 2 tygodni, wyślę do aktualnego posiadacza książki maila z adresem, pod który należy ją odesłać.
11. Wysyłać będziemy listem poleconym, priorytetowym.
12. W książce można zaznaczać fragmenty, robić notatki itp. tylko ołówkiem, oprócz tego proszę o niezaginanie rogów i ogólne poszanowanie przedmiotu.
13. Będzie mi bardzo miło, gdy każdy uczestnik podpiszę się na liście w książce, wraz z podaniem swojej miejscowości.
14. Na stronie głównej mojego bloga, po naciśnięciu na banner Book Tour, będzie post z listą uczestników (kiedy już ją stworzę), oraz z imieniem i nazwiskiem osoby, u której aktualnie  książka przebywa - dzięki temu będziecie mogli śledzić jej podróż.
15. Będę bardzo wdzięczna, gdyby uczestnicy zaobserwowali mój blog i polubili fp na Fcebooku.
16. Zgłoszenie się, będzie równoznaczne z akceptacją powyższych zasad.

                    ZAPRASZAM DO ZABAWY!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze są dla mnie bardzo ważne i bardzo mnie cieszą - dlatego dziękuję Wam za wszelką aktywność na moim blogu. Zaglądam do każdego, kto zagości u mnie - komentuję i obserwuję te blogi które mnie zainteresują 😉