czwartek, 2 lutego 2017

Koniec konkursu



      I dojechaliśmy do końca. 
Ten konkurs nie cieszył się taką popularnością, jak poprzedni, ale na szczęście znalazły się trzy odważne Panie, którym serdecznie dziękuję za udział.

Zastanawiałam się, jak wyłonić zwyciężczynię i zdecydowałam się pójść troszkę na łatwiznę - zrobiłam losowanie :)

Kolejne etapy udokumentowałam :)
1. Trzy uczestniczki.

 2. Następuje uruchomienie maszyny losującej :D

3. I wyłonienie zwyciężczyni.


      Pani "Violkas11" - gratuluję i proszę o przesłanie danych do korespondencji na adres: mika220@poczta.onet.pl. "Sztuka kochania" trafi do Pani :)
Wszystkim uczestniczkom jeszcze raz serdecznie dziękuję <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze są dla mnie bardzo ważne i bardzo mnie cieszą - dlatego dziękuję Wam za wszelką aktywność na moim blogu. Zaglądam do każdego, kto zagości u mnie - komentuję i obserwuję te blogi które mnie zainteresują 😉