środa, 4 stycznia 2017

"Wszystko przez ten Nowy Jork" Cassandra Rocca

 Wydawnictwo: W.A.B.
 Liczba stron: 320
 Data wydania: 09.11.2016r.
Kategoria: Literatura obyczajowa i romans


Kolejną książką, którą przeczytałam w okresie przedświątecznym to "Wszystko przez ten Nowy Jork" włoskiej pisarki Cassandry Rocci.

Jest to typowa powieść o miłości, podsyconej świątecznym klimatem, z dużą dozą humoru.
      
Ona i on. Ona, kobieta zadziorna, z ciętym językiem, charakterna i temperamentna niczym burza ognistych loków na jej głowie. Pracuje jako doradca w kupowaniu prezentów świątecznych i nie tylko. Swoim stylem bycia doprowadza do szału swoją matkę, która marzy o stabilnym życiu dla córki i godnym pochwalenia się wśród znajomych zięciu.
On. Amerykański aktor u szczytu sławy. Przystojny i zapewne pojawiający się w fantazjach co drugiej amerykanki gwiazdor. Przyjeżdża do Nowego Jorku by ukryć się przed medialną burzą, która rozpętała się po jego głośnym rozstaniu z narzeczoną.
Tam poznaje ją, rudowłosą buntowniczkę, gotową postawić cały świat na głowie, aby obejrzeć zapalenie światełek na ogromnej nowojorskiej choince. 
Czy rodzące się między nimi uczucie, da radę przetrwać? Czy dwa różne światy, z których pochodzą, mają szansę się połączyć? 

Powieść lekka i przyjemna. Dość przewidywalna, bez spektakularnych zwrotów akcji, natomiast z kilkoma ciekawymi zawirowaniami.







Książka bierze udział w wyzwaniu czytelniczym "Przeczytam tyle, ile mam wzrostu" + 1,63 cm


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze są dla mnie bardzo ważne i bardzo mnie cieszą - dlatego dziękuję Wam za wszelką aktywność na moim blogu. Zaglądam do każdego, kto zagości u mnie - komentuję i obserwuję te blogi które mnie zainteresują 😉