środa, 25 stycznia 2017

Wszystko przez Mastertona! :)

      
Jako nastolatka nie wyrażałam zbytniej chęci do czytania. Sięgałam z "przymusu" po lektury, które narzucała nam szkoła. Do czasu, aż wpadła mi w ręce książka, która zdecydowanie nie była przeznaczona dla osób nieletnich... ;)
Ta książka to "Czarny anioł" Grahama Mastertona. Była to pierwsza powieść, którą przeczytałam od deski do deski z zapartym tchem, z własnej woli. 
Mimo, iż stwierdziłam, że z facetem musi być coś "nie tak", skoro wymyśla tak okropne historie - sięgnęłam po następną - a potem po kolejną, i tak przeczytałam większość jego powieści :) 
Po pewnym czasie, gdy znudziły mi się już horrory, przerzuciłam się na "lżejszy kaliber", i czytałam już wszystko co przyciągnęło moją uwagę tytułem bądź okładką. Tym sposobem odkryłam swoją pasję do czytania :)
Do tej pory zdarza mi się sięgać po książki Grahama Mastertona i jeszcze żadna mnie nie rozczarowała. Cały czas jestem z nim na bieżaco.  Po przeczytaniu kilku wywiadów stwierdziłam, że to całkiem sympatyczny facet z niesamowitą wyobraźnią, której wytwory przelewa na papier, zyskując tym ogromną rzeszę czytelników.
Ostatnio trafiłam na najświeższy wywiad z autorem - zainteresowanych zapraszam do poniższego linka. Zdradzę tylko, że wkrótce ukaże się jego najnowsza powieść  :) 

           Wywiad z Grahamem                                           Mastertonem
      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze są dla mnie bardzo ważne i bardzo mnie cieszą - dlatego dziękuję Wam za wszelką aktywność na moim blogu. Zaglądam do każdego, kto zagości u mnie - komentuję i obserwuję te blogi które mnie zainteresują 😉