wtorek, 31 stycznia 2017

Do wygrania "Sztuka kochania" !



      W związku z tym, że o "Sztuce kochania" Michaliny Wisłockiej jest ostatnio dość głośno, gdyż doczekała się ekranizacji - organizuję konkursik!! :)

      Zadanie brzmi: 
Napisz w komentarzu  (NA BLOGU)  tytuł i autora książki, której ekranizacja powinna kiedyś powstać, i dlaczego? :)

      Oczywiście wszelkie działania na stronie "Co ja czytam" na facebooku (lajkowanie, udostępnianie, zapraszanie znajomych do polubienia strony i do zabawy) również mile widziane :) 

      Nagrodą będzie egzemplarz "Sztuka kochania"
Michaliny Wisłockiej.




      Konkurs potrwa do czwartku tj. 02.02.17r. do godziny 20.00. 

                             Zapraszam!!!




      

10 komentarzy:

  1. Odkąd przeczytałam "Shantaram" marzę, aby zobaczyć ekranizację tej powieści.To najlepsza książka jaką przeczytałam w zeszłym roku, na dodatek prawdziwa historia o zbiegłym z australijskiego więzienia Linie, byłym heroiniście, który trafia do Indii i tam zaczyna życie pełne przygód. Spotyka tam miłość, ale i nienawiść, biedę i bogactwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział 😊 Właśnie mam w planach przeczytanie tej książki, a z tego co Pani pisze, zapowiada się ciekawie.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Serdecznie polecam, mnie pochłonęła. To jedna z tych książek, w których mam masę popodkreślanych cytatów.

      Usuń
    3. Przeczytam napewno 😊 Dziękuję

      Usuń
  2. Witam ja bardzo chętnie zobaczyłabym ekranizacje powieści Izabeli Pietrzak Rodzinny park atrakcji i histerie rodzinne i Wieczór panieński.Świetne książki,które czyta się bardzo chętnie.Książki ze spora doza humoru ale także dające dużo wskazówek życiowych.polecam i pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! na podstawie powieści Izabeli Pietrzyk, można by było nakrecić świetne komedie 😊 Podsycone inteligentnym dowcipem i życiową, prawdziwą puentą. To książki idealnir nadające się na ekranizację.
      Dziękuję bardzo 😊 Proszę jeszvze tylko o podpis. Pozdrawiam 😊

      Usuń
  3. :) no tak faktycznie zapomniałam o podpisie Violkas11 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem przekonana że na ekranizację zadługuje jedna z powieści Anny Sakowicz.
    Z niecierpliwością czekam na następną książkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem przekonana że na ekranizację zasługuje jedna z powieści Anny Sakowicz.Świetne dialogi, humor i budowanie napięcia to domena pisarki ielementy dobrego kina
    Z niecierpliwością czekam na następną książkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno się nie zgodzić 😊 Książki Pani Ani były by świetnym materiałem na film.
      Ja również już wyczekuję trzeciej części trylogii kociewskiej 😉
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń

Wszystkie komentarze są dla mnie bardzo ważne i bardzo mnie cieszą - dlatego dziękuję Wam za wszelką aktywność na moim blogu. Zaglądam do każdego, kto zagości u mnie - komentuję i obserwuję te blogi które mnie zainteresują 😉