środa, 17 maja 2017

E - bookowe rozdanie czereśni !!!


Czas na mały konkursik!!!

Ostatnio do wygrania była książka w wersji tradycyjnej - papierowej, to teraz wypada kolej na e- booka, najnowszą powieść Magdaleny Witkiewicz "Czereśnie zawsze muszą być dwie".


Zasady banalne jak zwykle, wystarczy :

- polubić fanpage "Booksfolder" na facebooku,
- polubić post konkursowy,
- w komentarzu na fb zgłosić chęć udziału,
- można udostępnić,
- można zaprosić znajomych do zabawy,
- będzie mi miło, jeśli ktoś zostanie nowym obserwatorem bloga 

Organizatorem zabawy i fundatorem nagrody jestem ja. Zaznaczam, że nie kopiuję i nie udostępniam swoich e- booków. Nagrodę funduję dzięki opcji "Kup na prezent" w księgarni internetowej http://virtualo.pl/, dlatego zwycięzca powinien założyć tam konto, aby odebrać nagrodę.
Na maila prześlę kartę podarunkową z kodem do odebrania pliku.
Zwycięzca zostanie wyłoniony drogą losowania.
Zabawa trwa od dzisiaj tj. 17.05 do 22.05 (poniedziałek)
Wyniki zostaną ogłoszone w poniedziałek po 20.00 na Facebooku.

                                       Zapraszam !!!

 

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. 😀 Taaak jakiś czas temu zmieniłam 😊 Ale to już ostateczna nazwa - więcej nie kombinuję 😉

      Usuń

Wszystkie komentarze są dla mnie bardzo ważne i bardzo mnie cieszą - dlatego dziękuję Wam za wszelką aktywność na moim blogu. Zaglądam do każdego, kto zagości u mnie - komentuję i obserwuję te blogi które mnie zainteresują 😉