sobota, 22 kwietnia 2017

Konkurs !!!

Najwyższy czas na konkursik !


Dawno nic się u mnie nie działo, więc pora trochę się rozruszać.
Zasady są banalne a do wygrania cudowna książka pt. "Głębia Challengera" recenzja klik 

A oto, co należy zrobić:
- polubić fp na Facebooku,
- w komentarzu (na fb ) wpisać "zgłaszam się",
- można kogoś zaprosić do zabawy,
- będzie mi miło, gdy post zostanie udostępniony,

Organizatorem jestem ja, więc ponoszę koszt wysyłki. Wysyłka odbędzie się tylko na terenie Polski.
Konkurs trwa od dzisiaj tj. 22.04 do 30.04.2017
Laureat zostanie wyłoniony drogą losowania.
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 01.05.2017
W ciągu trzech dni od ogłoszenia wyników, zwycięzca powinien przesłać mi swój adres do wysyłki na mika220@poczta.onet.pl 
w przeciwnym razie nagroda przepada.

                     Zapraszam serdecznie !!!

5 komentarzy:

  1. Mam apetyt na tę książkę, choć niewiele o niej wiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie - warta przeczytania 😉
      W konkursie nie trzeba się zbytnio wysilać a może akurat uda się ją trafić 😊
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Bardzo, chciałabym ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książkę już mam, więc nie będę odbierać innym możliwości wygrania jej, ale wpadłam tylko napisać, że jest to historia warta poznania!:)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze są dla mnie bardzo ważne i bardzo mnie cieszą - dlatego dziękuję Wam za wszelką aktywność na moim blogu. Zaglądam do każdego, kto zagości u mnie - komentuję i obserwuję te blogi które mnie zainteresują 😉