środa, 15 marca 2017

Konkurs dla ebookowiczów!!!

Narażę się pewnie wszystkim tym, którzy czytają książki tylko w wersji papierowej - ale spokojnie - będą też konkursy ze "zwykłymi" książkami.
Tymczasem ze względu na to, że czytam ebooki jest mi po prostu łatwiej i wygodniej zdobyć takiego fanta na nagrodę.

Zabawa jest banalna.
Należy:
- polubić stronę "Książki i Kawa" na facebooku,
- w komentarzu  wyrazić chęć udziału w zabawie,
- można też konkurs udostępnić i zaprosić znajomych, jeśli mamy takich, którzy czytają ebooki.

Zabawa potrwa do piątku (17.03.17) do godz. 13.00
Nagrodą będzie ebook "Za zamkniętymi drzwiami" B.A. Paris. Moją recenzję tej książki znajdziecie TUTAJ 


Zaznaczam, że nie kopiuję i nie udostępniam swoich ebooków! Nagrodę funduję dzięki opcji "Kup na prezent" w księgarni internetowej Virtualo , dlatego zwycięzca aby odebrać nagrodę będzie musiał założyć tam konto.
Na maila prześlę kartę podarunkową z kodem do pobrania pliku. 
 
                                 Zapraszam!!!

Organizatorem i fundatorem jestem ja. Dlatego wszelkie zażalenia i wątpliwości należy kierować do mnie na adres email: mika220@poczta.onet.pl



5 komentarzy:

  1. Zgłaszam się :)

    Konto w tej księgarni już mam. Polubiłam fanpage, jako Rosa Czyta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A przy okazji zapraszam do siebie na Book Tour z "Szeptuchą" Katarzyny Bereniki Miszczuk :)

      Usuń
  2. Ok 😊 dzięki bardzo. Zajrzę do Ciebie napewno.
    Pozdrawiam 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na konkurs. Wziąłbym w nim udział, ale niestety nie czytam ebooków.
    dorisssblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie też na papierowe książki - tylko muszę wybrać jakąś ciekawą
      Dzięki, pozdrawiam

      Usuń

Wszystkie komentarze są dla mnie bardzo ważne i bardzo mnie cieszą - dlatego dziękuję Wam za wszelką aktywność na moim blogu. Zaglądam do każdego, kto zagości u mnie - komentuję i obserwuję te blogi które mnie zainteresują 😉