niedziela, 15 stycznia 2017

Wyniki konkursu "To się da!"


      Nadszedł ten dzień, w którym musiałam wybrać jedną osobę. Nie było to łatwe - każda nadesłana opowieść była wyjątkowa, a nie które rozbawiły mnie do łez :)
Bardzo dziękuję wszystkim za udział!! :)  oraz Pani Annie Sakowicz za pomoc.
 Był to pierwszy konkurs, na początku mojej przygody z blogiem, więc na pewno długo go nie zapomnę...

    Zdecydowałam, że zwyciężczynią zostaje Pani Monika Halman, która "rzutem na taśmę" wzięła udział w konkursie i  powaliła mnie oryginalnością swojego wpisu :)

Serdecznie Pani gratuluję i proszę o przesłanie danych do korespondencji na e-mail: mika220@poczta.onet.pl

Jeszcze raz dziękuję wszystkim uczestnikom i zachęcam do obserwowania bloga, gdyż niebawem pojawią się też inne konkursy! :)



     

3 komentarze:

  1. Ojej! Ale się cieszę! Bardzo mi zależało zarówno na książce, jak i na autografie. Dziękuję za miłe słowa i...

    jaka tam pani - po prostu Monika :) Oczywiście e-mail zaraz wyślę. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję serdecznie 😀 Nagroda w pełni zasłużona 😊 Pozdrawiam

      Usuń

Wszystkie komentarze są dla mnie bardzo ważne i bardzo mnie cieszą - dlatego dziękuję Wam za wszelką aktywność na moim blogu. Zaglądam do każdego, kto zagości u mnie - komentuję i obserwuję te blogi które mnie zainteresują 😉